Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Ένα ψέμα που θα ήθελα να είναι αλήθεια

Υπάρχουν ψέματα που θα θέλαμε να είναι αλήθειες. Είναι τα ψέματα που αγαπάμε. Διαβάσαμε το "Ψέμα Πρωταπριλιάτικο" της Σοφίας Γαβριηλίδου από το Ανθολόγιο και δημιουργήσαμε λοιπόν, ένα κατάλογο με τα ψέματα που εμείς αγαπάμε...

Κωνσταντίνος Β.
Όλα τα παιχνίδια μιλάνε στα παιδιά. Είμαι το αφεντικό τους και κάνουν ό, τι θέλω εγώ.

Κωνσταντίνα
Η γη μας είναι καθαρή!

Παύλος
Η γη μας δε θα καταστραφεί ποτέ!

Ναταλία
Στην πόλη μας υπάρχουν πολλά δέντρα!

Αποστολία
Υπάρχουν νεράιδες!

Κωνσταντίνος Τ.
Στη χώρα μας δεν υπάρχει οικονομική κρίση!

Γιάννης
Η μαμά μου δε δουλεύει!

Γιώργος Ε.
Δεν υπάρχουν κακοί άνθρωποι!

Δωροθέα
Οι άνθρωποι δεν πεθαίνουν ποτέ, ζουν αιώνια και είναι ευτυχισμένοι!

Κωνσταντίνος Μ.
Έχω γυαλιά ηλίου με μαγικές δυνάμεις για να μπορώ να διαβάζω γρήγορα τα μαθήματά μου!

Γιώργος Ζ.
Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα στη γη και εμείς τα παιδιά μπορούμε να παίζουμε ελεύθερα στο δρόμο!

Απόστολος Ν.
Η πόλη μας έχει θάλασσα.

Πολυξένη
Έχουμε όλοι ειρήνη και είμαστε καλά!

Μαρία 
Οι παιδικές χαρές είναι πάρα πολλές!

Πέτρος
Είμαι σούπερ ήρωας και σώζω τους ανθρώπους από τους κακούς!

Ιωάννα 
Υπάρχουν νεράιδες και ζουν ανάμεσά μας!

Βασίλης
Όλοι οι άνθρωποι κινούνται με ποδήλατα!

Μελίνα
Δεν υπάρχουν σκουπίδια!

Απόστολος Χ.
Τη Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012 ο καιρός θα είναι πολύ κακός. Θα χιονίζει όλη μέρα και τα σχολεία θα κλείσουν για μία εβδομάδα. Εγώ θα παίζω όλη μέρα χιονόμπαλες!

Αναστασία
Παίζω σε μία παιδική χαρά!

Τηλέμαχος
Η πόλη μας είναι χτισμένη δίπλα στη θάλασσα.
Από το μπαλκόνι μου βλέπω τα υπερωκεάνεια!

Ηλίας
Από σήμερα όλα τα παιδιά σε όλον τον κόσμο θα έχουν πολύ φαγητό και νερό και θα είναι πάντα χαρούμενα!

Φωκάς
Στην πλάτη μου έχουν φυτρώσει φτερά!

Ελβίρα
Όλοι οι άνθρωποι πίνουν το ίδιο γάλα, μιλούν την ίδια γλώσσα και είναι γεμάτοι σοφία και καλοσύνη!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου